+31 413 745 084 post@inkoopmeesters.nl

Over Ons

Passie voor onderwijs.

InkoopMeesters helpt sinds 2006 onderwijsorganisaties met inkopen. Dat doen we graag en goed. Met ons team van 14 collega’s zijn we al veel inkoopvraagstukken in het onderwijs tegengekomen. De kennis en ervaring die we daarbij hebben opgedaan, zetten we graag ook in voor u. We nemen daarbij nooit onze expertise, maar altijd uw vraag als uitgangspunt. Wij hebben ongeveer 100 klanten in het onderwijs (van PO tot HO). Per jaar voeren we ongeveer 150 aanbestedingen uit. Wij hebben onze processen ISO9001 gecertificeerd. Door de opbouw van ons handboek hebben we aangetoond dat onze werkwijze voldoet aan alle eisen die het Aanbestedingsrecht stelt.

Jean-Paul Roegies Inkoopadviseur

InkoopMeesters is opgericht om het inkoopproces voor scholen te verbeteren. We helpen ze om te voldoen aan de aanbestedingsregels, maar zeker ook om geld te besparen. Geld dat kan worden uitgegeven aan waar het echt om gaat in het onderwijs; mensen! Onze dienstverlening ontwikkelt mee met onze opdrachtgevers. Die worden steeds professioneler. Onze propositie wordt om die reden steeds breder.

Ook besteden we met veel plezier en succes allerhande opdrachten aan en zijn daarnaast meer en meer actief op het gebied van contractmanagement en operationele inkoop. We zien daar nog veel mogelijkheden om samen met scholen verbeteringen aan te brengen. We blijven ons inzetten om vanuit onze mogelijkheden te werken aan beter onderwijs. De resultaten die we bereiken voor onze klanten in het onderwijs, daar ben ik trots op!

Marleen van der Velden Inkoopadviseur

Hoewel het vakgebied van overheidsinkoper op het eerste gezicht misschien stoffig lijkt, blijkt in de praktijk het tegenovergestelde. Als inkoopadviseur verdiepen wij ons in de meest diverse aankopen en is het aan de inkoopadviseur om de inkoop van bepaalde producten en diensten tot een goed einde te brengen. Als inkoopadviseur zijn we verantwoordelijk voor het begeleiden en adviseren in aanbestedingstrajecten. We nemen de regie in zowel het voorbereidende traject als in het verdere traject van afhandeling. Daarbij vertalen we de wensen van de klant en zetten we de opdracht in de markt. Ook adviseren we klanten binnen de kaders van hun uitvraag in de do’s en don’ts in het aanbestedingsrecht. We nemen de verantwoordelijkheid voor het juist toepassen van de aanbestedingsregels. Naast rechtmatigheid staat doelmatigheid hoog in het vaandel.

Ook ondersteunen we de klant in het verkopen van de inkoopoplossing binnen zijn organisatie en zijn we in staat om representatief te communiceren binnen diverse lagen van de organisatie. We denken in mogelijkheden en oplossingen, adviseren en nemen de klant hierin mee, om samen tot een passende
inkoopoplossing te komen.

Nina Roegies Junior Inkoopadviseur

Na mijn start als ondersteund projectmedewerker voor InhuurMeesters, heb ik de mogelijkheid gekregen om door te groeien als Inkoopadviseur bij InkoopMeesters. Door te starten met de opleiding Aanbestedingsrecht voor Inkopers aan de VU Law Academy, kan ik direct inhoudelijk aan de slag met het begeleiden van aanbestedingsprocedures voor onze klanten. Dat is een mooie uitdaging om mijn kennis uit te breiden.

Aimy van Lin Projectondersteuner

Als projectondersteuner voor InhuurMeesters, het zusterbedrijf van Inkoopmeesters, ben ik met veel plezier het eerste aanspreekpunt en vraagbaak onze klanten en contractanten. Om het onderwijs zoveel mogelijk te ontlasten en te ondersteunen, nemen wij voor onze opdrachtgevers de problemen rondom de inhuur van personeel weg. Vanuit ons hart voor het onderwijs willen wij inhuur rechtmatig, snel, zonder gedoe en tegen aantrekkelijke tarieven invullen. We houden de communicatielijnen kort. Dit zorgt voor veel en persoonlijk contact met de klanten en contractanten. Dit maakt iedere dag divers, dynamisch en vooral erg leerzaam.

Marijke Roegies Office manager

Elkaar helpen en er voor elkaar zijn. Dat kenmerkt ons team. We zijn en maken InkoopMeesters samen. Vanuit die kracht staan we samen klaar voor onze opdrachtgevers. Ieders mening is relevant. Zo proberen we te bereiken dat iedereen met plezier haar of zijn werk doet. Ons super team van 14 vrouwen en 2 mannen, als we kantoorhond Bobby meetellen, daar ben ik trots op!

Desiree Nuijten Medewerker ondersteuning

Als projectondersteuner bied ik niet alleen ondersteuning aan de inkoopadviseurs op het gebied van dossiervorming, publicaties op TenderNed, het plannen van afspraken en het verzamelen van informatie, maar zorg ik ook voor de algemene administratieve ondersteuning in het bedrijf.

Daarnaast ben ik met veel plezier het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor klanten. Met mijn lange en uitgebreide ervaring en brede kennis van de aanbestedingssystemen zorg ik dat de Inkoopadviseurs snel met uw project aan de slag kunnen.

Shanilva Arvasia Medewerker ondersteuning

In mijn rol als projectondersteuner voor zowel InkoopMeesters als DASmakkelijk is geen dag hetzelfde. De diverse werkzaamheden zorgen voor een warm contact met de collega’s, maar zeker ook met onze klanten. Iedere dag leren we weer van elkaar door gebruik te maken van korte communicatielijnen, de informele sfeer en met name het continue samen zoeken naar de beste oplossingen.

Stefanie van den Assem, ondersteunend medewerker

Het woord ondersteuning staat centraal in mijn functie. Niet alleen voor de inkoopadviseurs, maar ook voor u als klant. De onderlinge sfeer en voor elkaar klaar staan, staat centraal bij InkoopMeesters. Je helpt elkaar waar nodig. Ondersteuning betekent dat je er voor elkaar bent. Elke dag is anders en dat maakt mijn functie van ondersteunend medewerker divers, uitdagend en ontzettend leuk.

Yvonne Kemink Inkoopadviseur

InkoopMeesters is de spin in het web tussen de behoeftes binnen het onderwijs en de mogelijkheden vanuit de markt met juridische borging. Wij doen altijd ons best om ingewikkelde trajecten zo eenvoudig mogelijk te maken. Dat blijkt uit onze pragmatische aanpak. Daarbij gebruiken we standaarden waar het kan en kundig en doordacht maatwerk waar dat bijdraagt aan het vervullen van de behoeften van onze opdrachtgevers. Gemak en rechtmatigheid, precies zoals u van ons mag verwachten!

Wij hebben innovatieve concepten ontwikkeld om processen te automatiseren en efficiënter te maken. Zo biedt Contrabase een grote database om snel marktconforme contracten en aanbestedingen samen te stellen en krijgt u tevens toegang tot een eigen interne bestelomgeving waarbij  gebruikersgemak voorop staat.

Elle Verwegen DAS-specialist

Als DAS specialist zet ik me met name in voor het zusterbedrijf van InkoopMeesters, DASmakkelijk. Het Dynamisch Aankoop Systeem (DAS) is een snelle en eenvoudige manier van Europees aanbesteden. Binnen de geldende aanbestedingsregels zorgt het DAS ervoor dat een aanbestedende diensten niet gebonden is aan een tijdrovend inkoopproces en jarenlange (raam-)overeenkomsten. In plaats daarvan maken we voor gangbare aankopen van leveringen, diensten en inhuur gebruik van het DAS. Door de flexibiliteit van het systeem en de stevige concurrentie, elke uitvraag opnieuw, kunnen we optimaal gebruik maken van de marktwerking. Dit levert aanzienlijke besparingen op voor onze klanten!

Als DAS specialist begeleid ik het volledige proces van voorbereiding en publicatie tot de ondertekening van de overeenkomst en ontzorg ik onze klanten waar mogelijk.

Cheryl Oomen Inkoopadviseur

Geen enkele procedure, klant of opdracht is hetzelfde. InkoopMeesters maakt daarom tijdens alle aanbestedingsprocedures gebruik van het 4 ogen principe. 2 Weten immers meer dan één. Hoewel controle hoog in het vaandel staat, heeft het principe met name tot doel om ervoor te zorgen dat onze klanten niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Daarnaast zijn we ons ervan bewust dat de regels omtrent het aanbestedingsrecht continu veranderen. Door toepassing van het 4 ogen principe houden we elkaar en onze klant continu op de hoogte van deze wijzigingen en pushen we onszelf om de beste resultaten te blijven behalen.

Marloes Verhoeven Inkoopadviseur en DAS-specialist

Eén van de belangrijkste dingen van werken bij InkoopMeesters is samenwerking. Zonder samenwerking met klanten kunnen wij ons werk niet goed doen, en krijgen zij niet het resultaat waar ze op hopen. Zonder samenwerking met de markt, sluit de vraag niet aan op het aanbod. Zonder samenwerking met onze collega’s kunnen we niet de mooie oplossingen realiseren die je van ons kent.

Juist die samenwerking is waarom werken bij InkoopMeesters zo leuk en uitdagend is. Hoe  verschillendde collega’s bij InkoopMeesters ook zijn, de wil om samen te werken is wat ons bindt. Dat geldt ook voor de vele organisaties waar we een kijkje in de keuken mogen nemen. De kennis die we daar opdoen, vertalen we gezamenlijk in een praktische aanpak waarmee we vele andere organisaties kunnen helpen.

Ook binnen DASmakkelijk, waar ik me steeds meer op focus, is die samenwerking van groot belang. Met ons (nog) kleine, maar hechte team zetten wij ons zo veel mogelijk in om binnen de mogelijkheden het beste resultaat voor iedere  klant te realiseren.

Merel Swinkels Inkoopadviseur

Inhuur is een belangrijk onderdeel van de organisaties van onze klanten. Er gaat een substantieel onderdeel van de budgetten naartoe. We ondervinden dagelijks dat het effectief, rechtmatig en overzichtelijk organiseren van inhuur een grote opgave is. Om deze reden willen wij onze klanten daar actief mee ondersteunen. Met InhuurMeesters, een zusterbedrijf van InkoopMeesters maken we dit mogelijk. We helpen onze klanten bij het contracteren van meerdere partijen om te voldoen aan de vraag en door prijsconcurrentie te laten ontstaan. Maar daar stoppen we niet! We zorgen er ook voor dat afspraken worden nagekomen en de dienstverlening optimaal blijft functioneren. We doen het maximale om zoveel mogelijk van de inhuurbehoefte in te vullen en grip op inhuur te krijgen.

Shannon Martens DAS specialist

Als DAS specialist zet ik me met name in voor het zusterbedrijf van InkoopMeesters, DASmakkelijk. Het Dynamisch Aankoop Systeem (DAS) is een snelle en eenvoudige manier van Europees aanbesteden. Binnen de geldende aanbestedingsregels zorgt het DAS ervoor dat een aanbestedende diensten niet gebonden is aan een tijdrovend inkoopproces en jarenlange (raam-)overeenkomsten. In plaats daarvan maken we voor gangbare aankopen van leveringen, diensten en inhuur gebruik van het DAS. Door de flexibiliteit van het systeem en de stevige concurrentie, elke uitvraag opnieuw, kunnen we optimaal gebruik maken van de marktwerking. Dit levert aanzienlijke besparingen op voor onze klanten.

Als DAS specialist begeleid ik het volledige proces van voorbereiding en publicatie tot de ondertekening van de overeenkomst en ontzorg ik onze klanten waar mogelijk.

Meer weten? we horen het graag

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.